2013. március 19., kedd

csak azt akartam mondani, hogy.

... az, ahogyan ma esett... valaki látta? érezte? hallotta? szagolta?... azt fotózni lett volna érdemes leginkább, vagy minimum megszaglászni, de mindkettő körülményes lett volna ...nekem pláne... tehát maradnak a szavak. röviden, velősen, szinte tényszerűen. vagyok: én, a forgószék amin ülök, az iroda (olyan régi, bérházban, tudod, az a tágas fajta, ahová igazán jó bemenni), két ablak (ami a szépen kitakarított kertünkre néz), madárcsicsergés helyett pedig ... van ez a szám (oliver koletzki+fran: smile), napsütés (a kedvencem, amikor már késő délután van, lemenőben a nap sminden), és persze esőcseppek. olyan nyári záporosak. ... csak azt akartam mondani, hogy milyen szépen esett ma az eső.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése